Mobilní platforma Reward, která v rámci marketingových kampaní automatizovaně propojuje influencery se značkami, expanduje na slovenský a polský trh. „Máme tam připravených několik kampaní a brzy aplikaci pro tyto trhy zpřístupníme,“ informoval Jakub Rož, majitel digitální agentury Flow Media, která Reward prostřednictvím dceřiné firmy Reward Media provozuje. Na český trh aplikaci uvedla začátkem letošního roku a charakterizuje ji jako „fast food influencer marketingu“.
Aplikace zprostředkovává na sociální síti Instagram peníze na kampaně od inzerentů jednotlivým influencerům, zapojeným v její síti. Podle Flow Media už platforma překročila počet 2.000 zapojených influencerů a odbavila přes 100 kampaní. „Definujeme standard pro spolupráci s influencery,” věří Rož.
„S menším okruhem influencerů jsme spolupracovali nárazově na menších kampaních, nicméně vždy na bázi osobních kontaktů a individuálního jednání. Reward je pro nás zajímavým doplňkem influence komunikace a také nástrojem rozšiřování sítě influencerů,“ uvádí Michaela Zábranská, mluvčí francouzské kosmetické firmy Yves Rocher, jednoho ze stálých klientů platformy Reward. „V rychlosti se na Instagram dostane spousta pěkných fotek spojených s naším produktem, které jen tak naši zákazníci sami nevytvoří,“ pochvaluje si Nicola Vavírková z Bubbleology a Oxo Tea. Mezi další klienty se zařadily Hollandia, Brit, French Connection či Vaše čočky.