Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Aplikace s daty o sledovanosti televizí bude nejen pro iPhony

Aplikaci plní daty mediální zastupitelství At Media, které prodává reklamu 22 tematických stanic.

Mediální zastupitelství At Media inovovala svou loni uvedenou aplikaci pro přístroje iPhone s daty o televizní sledovanosti a chce ji vyvinout i pro ostatní mobilní platformy. Oznámila to společně s firmou Inmite, s níž aplikaci vyvíjí.

„Aplikace je v nové podobě doplněna o modul registrace uživatelů, který umožňuje, aby registrovaní uživatelé dostali k dispozici informace a grafy založené na denních datech, zatímco uživatelé v At Media neregistrovaní mají k dispozici informace a grafy založené na datech týdenních,“ popisuje Michal Šrajer z Inmite.

Aplikace využívá dat z tzv. peoplemetrů, elektronických měřičů sledovanosti. Nabízí data o podílu jednotlivých stanic na sledovanosti (share) a vývoji tohoto podílu v čase, a to ve dvou cílových skupinách diváctva, 15+ a 15-54 let.

Součástí aplikace je také sekce novinek z nabídky společnosti At Media. Ta zastupuje 22 malých tematických stanic, včetně hudebního Óčka, lifestylové Public TV či dětského Disney Channel.