Do komunikační agentury Apploud Digital Marka Boušky a Jana Davida nastoupilo několik nových lidí. Account directorkou se stala Jana Neuwerthová z Yinachi, pozici senior art directora obsadil Tomáš Paichl z Triad Advertising, na pozici head of social přišel Jakub Horváth z Leo Burnett, account manažerkou se stala Jana Kubíková z Ogilvy & Mather. Agentura si letos připomíná pět let existence, v týmu má přes 30 lidí a hlásí obrat přes 30 milionů Kč. Mezi klienty má světové značky BMW, Mini, Red Bull, Coca-Cola, Airbnb, Bang Olufsen, lokální brandy Gravelli či Festka a buduje nové jako Zikmundov, Čerstvě utrženo či Meet Me 23.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Ulrych a Oravčíková povýšili