Do komunikační agentury Apploud Digital Marka Boušky a Jana Davida nastoupilo několik nových lidí. Account directorkou se stala Jana Neuwerthová z Yinachi, pozici senior art directora obsadil Tomáš Paichl z Triad Advertising, na pozici head of social přišel Jakub Horváth z Leo Burnett, account manažerkou se stala Jana Kubíková z Ogilvy & Mather. Agentura si letos připomíná pět let existence, v týmu má přes 30 lidí a hlásí obrat přes 30 milionů Kč. Mezi klienty má světové značky BMW, Mini, Red Bull, Coca-Cola, Airbnb, Bang Olufsen, lokální brandy Gravelli či Festka a buduje nové jako Zikmundov, Čerstvě utrženo či Meet Me 23.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden