Do komunikační agentury Apploud Digital Marka Boušky a Jana Davida nastoupilo několik nových lidí. Account directorkou se stala Jana Neuwerthová z Yinachi, pozici senior art directora obsadil Tomáš Paichl z Triad Advertising, na pozici head of social přišel Jakub Horváth z Leo Burnett, account manažerkou se stala Jana Kubíková z Ogilvy & Mather. Agentura si letos připomíná pět let existence, v týmu má přes 30 lidí a hlásí obrat přes 30 milionů Kč. Mezi klienty má světové značky BMW, Mini, Red Bull, Coca-Cola, Airbnb, Bang Olufsen, lokální brandy Gravelli či Festka a buduje nové jako Zikmundov, Čerstvě utrženo či Meet Me 23.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce