Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Arbo přebírá od Impression Karaoketexty.cz

Mediazastupitelství ze skupiny Tiscali Media přidalo do nabídky dvanáct webů.

Prodejce internetové reklamy Arbomedia získal s novým rokem do portfolia patnáct dalších serverů. Nejnavštěvovanějším z nich je se 735.000 uživatelů měsíčně Karaoketexty.cz, který provozuje agentura Knowlimits. Dosud je zastupovala konkurenční Impression Media, v jejíž nabídce šlo o druhý největší web, za ČSFD.cz. (1,9 milionu uživatelů měsíčně) a před Týden.cz (505.000 uživatelů).

Další novinkami v portfoliu Arbomedia je web digitálního tanečního rádia SeeJay, úložiště Myairbridge.com, fotbalové portály Hattrick.czeFotbal.czMilujufotbal.cz a Premiership.cz, dále Lamer.cz, Tipradio.cz, Vychytane.cz, Probasket.cz, Sportwin.cz, Dokonalazena.cz, Zdraviamy.cz a Burzaucebnic.net.

Firmu Arbomedia z 80 % vlastní Tiscali Media a ze zbylých 20 % její šéf Petr Jaroš. Weby provozované nebo zastupované Tiscali Media včetně Arba měly v listopadu celkem přes 2,8 milionu, mezi tuzemskými provozovateli patřilo skupině osmé místo - za Seznamem, Mafrou, sítí AdActive, Impression Media, Economií, Allegrem a CET 21 (televize Nova). Převzetí Karaoketextů její postavení vylepší.

Impression Media prodává internetovou reklamu i na Médiáři.