V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Art directorem Cognita je Šoller, Kašpar odešel

Michal Šoller

Michal Šoller

Grafické a designové oddělení v digitální agentuře Cognito prošlo koncem roku 2018 výraznými personálními změnami. Od 1. ledna 2019 je novým art directorem Michal Šoller, jeho předchůdce Petr Kašpar z firmy odešel. Šoller má za sebou projekty jako redesign webu pro Automotodrom Brno, brand manuál pro Alzu nebo nový design webu Městského divadla Brno. Vytvářel corporate identity pro MindForge a Gauss Algorithmic. V Cognitu pracuje od roku 2012 a teď se má zabývat novým vizuálem agentury. Jeho tým doplní dva seniorní designéři Peter Treščák, motion designér a odborník na vizuální produkci, a Jiří Rusňák, specialista na uživatelskou zkušenost a produkt.