Grafické a designové oddělení v digitální agentuře Cognito prošlo koncem roku 2018 výraznými personálními změnami. Od 1. ledna 2019 je novým art directorem Michal Šoller, jeho předchůdce Petr Kašpar z firmy odešel. Šoller má za sebou projekty jako redesign webu pro Automotodrom Brno, brand manuál pro Alzu nebo nový design webu Městského divadla Brno. Vytvářel corporate identity pro MindForge a Gauss Algorithmic. V Cognitu pracuje od roku 2012 a teď se má zabývat novým vizuálem agentury. Jeho tým doplní dva seniorní designéři Peter Treščák, motion designér a odborník na vizuální produkci, a Jiří Rusňák, specialista na uživatelskou zkušenost a produkt.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval