V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Art directorkou Brain One je Balgová z Triadu

Kreativní tým Brain One

Kreativní tým Brain One. Horní řada zleva: Jindřich Jinoch, Marek Linhart, Jan Filip. Dolní řada zleva: Katka Kurťáková, Barbora Balgová

Do kreativního týmu marketingové agentury Brain One vedeného Markem Linhartem přicházejí čtyři nové tváře. Art directorkou se stává Barbora Balgová, která přichází z Triad Advertising a dřív působila ve vydavatelství Economia nebo agentuře VCCP. Její doménou jsou ilustrátorské práce, svými kresbami doprovodila mimo jiné knihu Bez jablka.

Seniorní designérkou se stala Kateřina Kurťáková, jež dřív působila ve studiu Peter & Paul nebo v Ogilvy. Stará se o tvorbu rozsáhlých vizuálních identit pro klienty požadující vytvoření brandu nebo rebranding. Designér Jan Filip přišel z Kaspen/Jung von Matt a má na starosti hlavně digitální design, přizpůsobení korporátních identit pro různé digitální platformy a kampaně.

Na pozici idea makera a seniorního copywritera přichází Jindřich Jinoch, který dřív působil v agenturách Saatchi & Saatchi, Kaspen/Jung von Matt a Scholz & Friends. Jeho specializací jsou kreativní koncepty a tvorba textů. Je rovněž autorem básnické sbírky Na Větrově.

Výrazné posílení týmu odráží loňský růst obratu agentury Brain One o 60 % na 17 milionů Kč. Pilířem růstu byla spolupráce s dlouholetými klienty jako CZC.cz, Direct pojišťovna, ČEZ a Vivantis i nová spolupráce s firmou Senesi nebo bageterií Panos. Brain One zároveň se spojil s Bumerang.film a Spoj.se, které jsou nyní součástí agenturní skupiny Brain Family. Tu celkem tvoří 33 lidí.