Art directorkou brněnské agentury Cognito je od května Petra Kašparová. V agentuře působí od loňska, začínala na pozici grafické designérky v týmu vedeném marketingovou ředitelkou Michaelou Oulehla. Je podepsaná pod vizuály pro Rádio Z či Chytrou lékárnu a držela dohled nad průběhem tvorby letní kampaně pro Emco. Od května v agentuře Cognito řídí vizuální stránku veškerých projektů. V pozici vystřídala Michala Šollera.
Kašparová vystudovala Fakultu umění a designu na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, poté řídila kreativní projekty v brněnském animačním studiu Motionhouse. V rámci studia zamířila do zahraničí, konkrétně do Londýna do designového studia 3 Fish in a Tree.
Po absolutoriu vedla její cesta do Bruselu, kde pracovala jako grafická designérka v reklamním studiu Purebrand se zaměřením na digitální design a packaging. Po návratu ze zahraničí přes rok působila jako grafická designérka ve společnosti Timepress a jako designérka na volné noze. Je autorkou i nové vizuální identity brněnského festivalu Prototyp.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
