Start-up Dodo rozšířil své služby o péči o automobily s novým Dodo Car Asistant. Nyní tak mohou zákazníci firmu, která se dosud zabývala kurýrní službou a fungovala jako osobní asistent, požádat i odvoz svého auta do servisu či do myčky nebo o vyřízení formalit na úřadě. Veškerá domluva probíhá přes messengerového chatbota.
Narozdíl od jiných služeb není chatbot Dodo striktně omezený. Sám sice nabízí několik základních otázek s automatickými odpověďmi, ale vzhledem k různorodým požadavkům ponechává prostor i živým operátorům, kteří jednotlivé žádosti vyřizují.
Služba Dodo Car Asistant nabízí odvoz auta uživatele do servisu, do myčky i vyřízení administračních záležitostí. Auto si vyzvedne na smluveném místě trénovaný kurýr, který se postará o vše potřebné, dokud auto zase nevrátí majiteli. Ten ho může po celou dobu sledovat na trackeru a mít ho tak pod kontrolou. Samotná služba Dodo je pak schopná vyřídit téměř všechny pohledávky, ať už jde o vyřízení nákupu, shánění nezbytností na poslední chvíli či dovézt zapomenuté věci. Služba funguje každý den od 8 do 20 hodin na území Prahy.