Soukromá University of New York in Prague (UNYP) spustila tříměsíční kampaň, jejímž cílem je zaujmout zájemců o vysokoškolské studium. Stojí na odpovědích na nejčastější studentské dotazy na webu AskUs.cz, které doplňuje výzkum na téma srovnání veřejných a soukromých vysokých škol. Odpovědi na otázky zaslané prostřednictvím webového rozhraní poskytují nejen zaměstnanci univerzity i současní studenti.
„Výběr vysoké školy může být pro mladé stresující. Musí vzít v úvahu, co chtějí v budoucnu dělat, jak jejich volba ovlivní další čtyři až pět let jejich života, co budou dělat jejich kamarádi, a hlavně co si budou myslet jejich rodiče. Pro někoho, komu je teprve osmnáct let, je to velký tlak,“ říká vedoucí oddělení marketingu a komunikace UNYP Mark Anderson. „S kampaní Ask Us se proto chceme zaměřit na některé z těchto dotazů a dát studentům vědět, že se na nás mohou obrátit a nalézt odpovědi na své otázky, i když nemají zájem o studium na UNYP. V Česku jsme dvacet let a je pro nás proto důležité stát se součástí zdejší komunity a poskytnout mladým lidem potřebné informace.“
Kampaň poběží od začátku ledna do konce března a využívá různých venkovních formátů, včetně billboardů a CLV v Praze a v Brně či plakátů v pražské hromadné dopravě, na vlakových zastávkách v Plzeňském kraji a na středních školách v Praze. Její součástí jsou také digitální formáty v podobě bannerů, aktivní komunikace na sociálních sítích a web AskUs.cz, na němž se zájemci dozví odpovědi na nejčastější dotazy i prostřednictvím videí, ve kterých rovněž vystupují studenti UNYP.
Kreativní část kampaně je řízena inhouse. Produkci zajišťuje agentura Indigoprint. O public relations se stará Havas PR.
Sdílejte