Středoevropská pobočka asociace na podporu marketingu v místě prodeje POPAI (zkratka z anglického Point of Purchase Advertising International) má poprvé ve svém čele ženu. Prezidentkou POPAI Central Europe se stala Andrea Vozníková, ředitelka výzkumu agentury InsightLab. Střídá dosavadního prezidenta Petra Šimka, jednatele agentury Wellen, který se teď stal viceprezidentem. Nové vedení pro období 2021 až 2023 zvolila valná hromada asociace pořádaná ve čtvrtek 16. září v Uherském Hradišti.
Dalšími nově zvolenými členy vedení jsou Dana Běloušková (POS Media Česká republika), Lenka Jakešová (Albert Česká republika), Vlasta Vlasáková (Budějovický Budvar), Jiří Hubka (Showdown Displays) a Martin Hasilík (Authentica). Ve vedení asociace budou také David Lesch (AV Media) jako garant sekce Digitální komunikace a Viera Černá, čestná členka POPAI Central Europe, jako garant sekce Reklamní předměty.
„POPAI Central Europe je jedinou asociací z oblasti komunikace u nás, která dosáhla genderové vyrovnanosti ve vedení asociace. Žena-prezidentka je určitě i novinkou v rámci poboček globální sítě Shop! / POPAI,“ podotkl Šimek. „Větší zapojení žen v asociaci vítáme, POPAI tak reaguje nejen na aktuální trendy oboru, ale také na celospolečenské téma rovných příležitostí. Nejenže většinu nakupujících tvoří ženy, jsou také víc zastoupeny na pozicích brand marketingu značek i retailerů,“ dodal.
„S ohledem na vývoj v retailu, kdy se jeho působení stále rozšiřuje o nové oblasti, se POPAI Central Europe chce ještě víc otevřít pro další subjekty, které jsou nyní součástí retailu, jako jsou komunikační a výzkumné agentury, firmy v oblasti packagingu, nově i společnosti s omnichannel prodejní strategií a digitálními řešeními,“ uvedla čerstvá prezidentka Vozníková, která chce navázat na vize svého předchůdce.