Aspen.PR propaguje zahradní techniku Hecht

Hecht, český výrobce a prodejce malé zahradní a lesní techniky, dílenského vybavení a doplňkového sortimentu, začal využívat služeb agentury Aspen.PR. Dosud firma řešila PR interně, při výběru byly rozhodující reference. „Zaujaly nás výsledky dlouholeté práce pro výrobce motorů Briggs & Stratton, které využíváme i pro naše vybrané stroje v oblasti zahradní techniky. Stejně tak i další reference v segmentu dům a zahrada, ale také v segmentu životního stylu, kam chceme značku Hecht dál posunovat,“ uvedl specialista marketingu Hecht Jan Libánský.

„Naším úkolem je budování a positioning značky Hecht, její omlazení, komunikace všech produktů z portfolia společnosti, poskytovaných služeb a také systematické media relations,“ uvedl Michal Hoblík, managing director Aspen.PR. Agentura dlouhodobě pracuje například pro klienty Next Bezpečnostní dveře, Brabantia, Metrostav Development, DámeJídlo.cz, Global Wines & Spirits, Eastpak, Profesia, Accenture či Sberbank.

Sdílejte