Online obchod se spodním prádlem Astratex si vybral novou kreativní agenturu Jinej gang. Ta vytváří novou televizní kampaň, která na podzim poběží na všech 10 trzích, kde Astratex působí, a přijde na ně s novou propozicí značky. I v nových spotech bude figurovat modelka a moderátorka Iva Kubelková. Kampaň by zároveň měla určit komunikační linku pro všechny spoty firmy v budoucnu.
Natáčení kampaně, jejíž cílovou skupinou jsou převážně ženy, proběhne na konci srpna a v září, dvacetisekundové spoty se začnou vysílat na podzim. „Cílem naší nové kampaně je vedle zvýšení povědomí o značce Astratex ukázat spolehlivost námi prodávaného spodního prádla v každé životní situaci. Tým z Jiného gangu přinesl unikátní nápad přenositelný na další komunikaci, duplikovatelný na další obsah a na další kanály,“ říká marketingový ředitel Astratexu Karol Guláš.
„Nápad je postaven na faktu, že spousta žen nosí špatně padnoucí spodní prádlo, a když po mnoha letech díky Astratexu najdou to správné, připadá jim, že se stal zázrak. Jak jen ženy mohly tak dlouho nosit něco, co je škrtilo, tahalo a v čem se necítily dobře? Spot točí talentovaná režisérka Paulina Mačáková,“ doplňuje art director Viktor Říha. Spolu s ním tvoří Jinej gang další dva zkušení kreativci Ondřej Hübl a Tomáš Vápeník. V minulosti se podíleli na reklamách pro T-Mobile, Fernet, Oskar či Vodafone.