Online obchod se spodním prádlem Astratex si vybral novou kreativní agenturu Jinej gang. Ta vytváří novou televizní kampaň, která na podzim poběží na všech 10 trzích, kde Astratex působí, a přijde na ně s novou propozicí značky. I v nových spotech bude figurovat modelka a moderátorka Iva Kubelková. Kampaň by zároveň měla určit komunikační linku pro všechny spoty firmy v budoucnu.
Natáčení kampaně, jejíž cílovou skupinou jsou převážně ženy, proběhne na konci srpna a v září, dvacetisekundové spoty se začnou vysílat na podzim. „Cílem naší nové kampaně je vedle zvýšení povědomí o značce Astratex ukázat spolehlivost námi prodávaného spodního prádla v každé životní situaci. Tým z Jiného gangu přinesl unikátní nápad přenositelný na další komunikaci, duplikovatelný na další obsah a na další kanály,“ říká marketingový ředitel Astratexu Karol Guláš.
„Nápad je postaven na faktu, že spousta žen nosí špatně padnoucí spodní prádlo, a když po mnoha letech díky Astratexu najdou to správné, připadá jim, že se stal zázrak. Jak jen ženy mohly tak dlouho nosit něco, co je škrtilo, tahalo a v čem se necítily dobře? Spot točí talentovaná režisérka Paulina Mačáková,“ doplňuje art director Viktor Říha. Spolu s ním tvoří Jinej gang další dva zkušení kreativci Ondřej Hübl a Tomáš Vápeník. V minulosti se podíleli na reklamách pro T-Mobile, Fernet, Oskar či Vodafone.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
