V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Astratex nabízí spodní prádlo „pro ženu, jakou jsi“

Tváří další kampaně internetového prodejce spodního prádla je tradičně Iva Kubelková.

Na konci října se na televizních stanicích objevil nový reklamní spot online prodejce spodního prádla Astratexu. Průvodkyní světem spodního prádla je tradiční tvář značky Iva Kubelková. Ta vystupuje už ve třetím spotu. Stejně jako u předchozích tří spotů pochází i tento z dílny agentury Gate 78. Výrobu zajišťovala zlínská IS Produkce.

Spot vznikal se záměrem cíleně oslovit jednotlivé skupiny žen. Právě proto zvolil Astratex nový claim Pro ženu, jakou jsi. „Chtěli jsme předat divákům jasné sdělení, že v našem sortimentu si každá žena najde, co jí nejvíc vyhovuje, aby se cítila skvěle a byla sama sebou,“ uvedl Petr Vít, jednatel Astratexu.

Spolu s Kubelkovou jsou ve spoty čtyři typově odlišné modelky různých tělesných proporcí. „Ty mají demonstrovat šíři sortimentu a velikostí spodního prádla, z něhož mohou ženy na e-shopu Astratexu vybírat,“ doplnil Vít.

Pro ženu, jakou jsi

  • Značka: Astratex
  • Klient: Astratex
  • Kreativní agentura: Gate 78
  • Produkce: IS Produkce
  • Mediamix: televize