
Titulní strana prvního vydání magazínu Astratexu využívá Ivu Kubelkovou, tvář značky
Největší tuzemský internetový prodejce spodního prádla Astratex začal vydávat vlastní tištěný magazín. První číslo vychází v těchto dnech v nákladu 150.000 výtisků. V plánu je vydávat magazín dvakrát ročně, další číslo by mělo vyjít na jaře 2022. „Protože se zákazníky s výjimkou poradny komunikujeme téměř výhradně online, rozhodli jsme se vyzkoušet i tento offline kanál, aby lidé mohli něco fyzicky držet v ruce a přečíst si to třeba i ve chvíli, kdy nejsou na internetu. A udělat si radost se slevou, která je jeho součástí,“ říká brand manažerka Astratex Iva Janoušková.

Iva Janoušková
Obsah magazínu kombinuje lifestyle s produktovou linkou. Propagační magazín se zaměřuje na zákaznice. Ty ho najdou v balíčcích s objednaným zbožím od Astratexu a členky věrnostního programu také ve svých schránkách. Získají jej i cestující Leo Expresu nebo si o něj zájemci mohou napsat či si jej vyzvednout v prodejně v Praze.
Magazín využívá fotografie z nového ateliéru, který Astratex vybudoval letos v srpnu. Ateliér, jehož ústřední tým tvoří 11 lidí, primárně funguje pro jednotnou vizualizaci produktů nabízených v e-shopu. Ročně by měl pořídit snímky přes 7.000 produktů, v sezónních měsících by měl zvládat i tisícovku produktů měsíčně. Cílem je zkrátit dobu uvádění produktů online na dva týdny ze stávajících někdy až šesti týdnů od naskladnění.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
