
Titulní strana prvního vydání magazínu Astratexu využívá Ivu Kubelkovou, tvář značky
Největší tuzemský internetový prodejce spodního prádla Astratex začal vydávat vlastní tištěný magazín. První číslo vychází v těchto dnech v nákladu 150.000 výtisků. V plánu je vydávat magazín dvakrát ročně, další číslo by mělo vyjít na jaře 2022. „Protože se zákazníky s výjimkou poradny komunikujeme téměř výhradně online, rozhodli jsme se vyzkoušet i tento offline kanál, aby lidé mohli něco fyzicky držet v ruce a přečíst si to třeba i ve chvíli, kdy nejsou na internetu. A udělat si radost se slevou, která je jeho součástí,“ říká brand manažerka Astratex Iva Janoušková.

Iva Janoušková
Obsah magazínu kombinuje lifestyle s produktovou linkou. Propagační magazín se zaměřuje na zákaznice. Ty ho najdou v balíčcích s objednaným zbožím od Astratexu a členky věrnostního programu také ve svých schránkách. Získají jej i cestující Leo Expresu nebo si o něj zájemci mohou napsat či si jej vyzvednout v prodejně v Praze.
Magazín využívá fotografie z nového ateliéru, který Astratex vybudoval letos v srpnu. Ateliér, jehož ústřední tým tvoří 11 lidí, primárně funguje pro jednotnou vizualizaci produktů nabízených v e-shopu. Ročně by měl pořídit snímky přes 7.000 produktů, v sezónních měsících by měl zvládat i tisícovku produktů měsíčně. Cílem je zkrátit dobu uvádění produktů online na dva týdny ze stávajících někdy až šesti týdnů od naskladnění.

Ogilvy je na českém trhu 30 let. „Nově se zaměříme i na oblast health & wellness“
