V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Astrosat koupil firmu Easy Publishing bývalých manažerek z Hachette

Novinové vydavatelství Vltava-Labe-Press posiluje svou časopisovou divizi o měsíčník životního stylu.

Patricie Honslová a Miroslava Zlatníková (Vopavová)

Patricie Honslová a Miroslava Zlatníková (Vopavová)

Časopisové vydavatelství Astrosat podle informací Médiáře převezme firmu Easy Publishing, která vydává časopis a web Kondice. Firmu založily Patricie Honslová a Miroslava Zlatníková (Vopavová), jež předtím dělaly ve vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 - Honslová jako šéfka marketingu, Vopavová jako ředitelka redakcí.

„Informaci o prodeji společnosti Easy Publishing mohu potvrdit. Stoprocentním vlastníkem se stala naše společnost,“ sdělila na dotaz Médiáře generální ředitelka Astrosatu Karin Vedrová. Firmu Easy Publishing ovládala Honslová (drží 55 %), podíl v ní kromě Zlatníkové (33 %) měla i Martina Maternová (12 %).

Měsíčník o zdraví a životním stylu Kondice v ní začal vycházet v září 2011, letos v lednu prodával přes 21.000 výtisků.

Astrosat před měsícem převzal obchodní tým Kondice, Honslová a Zlatníková naopak začaly víc pracovat pro Astrosat v oblasti marketingu, inzerce, publishingu a digitálních projektů. Tato spolupráce má trvat dál.

„Mirka Zlatníková a Patricie Honslová i nadále zodpovídají za fungování a další rozvoj Kondice a dalších aktivit v rámci elektronického publikování ‚pod střechou‘ Astrosatu. Zároveň budou participovat na dalších projektech v oblasti publishingu a marketingu souvisejících s novými aktivitami Astrosatu - ať už v návaznosti na akvizici Sanomy nebo na další projekty v printové i digitální oblasti, které Astrosat plánuje,“ přiblížila Vedrová.

Astrosat z 51 % patří vydavatelství regionálních novin Deník, firmě Vltava-Labe-Press (49 % vlastní německá RTV). Koncem loňska Astrosat koupil konkurenční časopisovou Sanomu a získal pro ni Jaromíra Skopalíka, předtím dlouholetého šéfa další konkurence Bauer Media.