Česká pobočka tchajwanské technologické společnosti Asus vypisuje výběrové řízení na dodavatele služeb v oblasti event managementu do konce roku 2019. Vítězná agentura bude mít na starost poradenství a přípravu eventů zaměřených na segment B2C, prodejní promoakce a oblast gamingu, tedy akce pro hráče na PC. Rovněž bude se zadavatelem spolupracovat při produkci venkovních kampaní, výrobě brandovaných POS materiálů a pomoci by měla také s nákupem prostoru v médiích.
„Stěžejními produkty značky Asus z hlediska eventové agentury jsou notebooky a smartphony,“ uvedl Ondřej Třetina, marketingový manažer Asusu pro Česko a Slovensko. „Výběrové řízení je dvoukolové a jeho vítěz bude znám nejpozději začátkem letošního července. Cílem spolupráce s novou eventovou agenturou je posílení povědomí o společnosti Asus a jejích produktech v oblasti B2C,“ doplnil Třetina.
Bližší informace k tendru a jeho zadání poskytne zájemcům do konce května právě Ondřej Třetina emailem. Uzávěrka přihlášek do 1. kola výběrového řízení je 5. června.