V souvislosti se svým 500. výročím připravila tuzemská likérka Palírna u Zeleného stromu kampaň, která propaguje Starou žitnou mysliveckou Reserve. Tu uvedla na trh před třemi lety s pomocí tváře Romana Zacha. Nyní ji začala prodávat v redesignované lahvi. Cílem kampaně je Starou žitnou mysliveckou přiblížit v očích zákazníků k whisky. „Produkt ukazujeme ve whiskovém světě, kam se svým charakterem nejvíce blíží. Ostatně vždy se tomuto nápoji říkalo česká whisky. V ostatních komunikačních kanálech – online a BTL – zvyšujeme povědomí o atributu značky, jehož základem je žitný destilát,“ přiblížil brand manažer Staré myslivecké Boris Rajdl.
Aktuální kampaň probíhá od října do prosince, objeví se primárně v televizi, pak v onlinu, využije i PR, venkovních formátů a aktivit v místě prodeje. Spot poběží na všech celoplošných televizních kanálech. Kampaň vytvořila agentura Comtech Can, o produkci spotu se postaralo Darq Studio CZ v režii Jakuba Machaly.
Ať se máme jako v žitě
- Značka: Stará žitná myslivecká Reserve
- Klient: Palírna u Zeleného stromu
- Agentura: Comtech Can
- Mediamix: televize, online, PR, out-of-home, POS
- Produkce spotu: Darq Studio CZ
- Režie spotu: Jakub Machala
Když myslivec mládne a chce být českou whisky
Sdílejte