Praha hostila dvě konference o sociálních sítích: ve středu LinkedIn Summit, ve čtvrtek Instameet.

„Mužská záležitost už 500 let.“ Myslivecká se v televizi tváří jako whisky

Kampaň k 500. výročí Palírny u Zeleného stromu připravila agentura Comtech Can.

V souvislosti se svým 500. výročím připravila tuzemská likérka Palírna u Zeleného stromu kampaň, která propaguje Starou žitnou mysliveckou Reserve. Tu uvedla na trh před třemi lety s pomocí tváře Romana Zacha. Nyní ji začala prodávat v redesignované lahvi. Cílem kampaně je Starou žitnou mysliveckou přiblížit v očích zákazníků k whisky. „Produkt ukazujeme ve whiskovém světě, kam se svým charakterem nejvíce blíží. Ostatně vždy se tomuto nápoji říkalo česká whisky. V ostatních komunikačních kanálech – online a BTL – zvyšujeme povědomí o atributu značky, jehož základem je žitný destilát,“ přiblížil brand manažer Staré myslivecké Boris Rajdl.

Redesignovaná lahev Staré myslivecké Reserve

Redesignovaná lahev Staré myslivecké Reserve

Aktuální kampaň probíhá od října do prosince, objeví se primárně v televizi, pak v onlinu, využije i PR, venkovních formátů a aktivit v místě prodeje. Spot poběží na všech celoplošných televizních kanálech. Kampaň vytvořila agentura Comtech Can, o produkci spotu se postaralo Darq Studio CZ v režii Jakuba Machaly.

Stará žitná myslivecká Reserve: Ať se máme jako v žitě (Comtech Can)

Stará žitná myslivecká Reserve: Ať se máme jako v žitě (Comtech Can)

Ať se máme jako v žitě

  • Značka: Stará žitná myslivecká Reserve
  • Klient: Palírna u Zeleného stromu
  • Agentura: Comtech Can
  • Mediamix: televize, online, PR, out-of-home, POS
  • Produkce spotu: Darq Studio CZ
  • Režie spotu: Jakub Machala