Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Ataxo uzavřelo strategické partnerství s Googlem, zacílí na nejmenší firmy a živnostníky

Nejmenším klientům Ataxo nabídne kampaně na Googlu a Facebooku. Slibuje ceny od 1 eura za den, včetně aktivace a správy kampaně.

Luděk Motyčka (Google ČR) a Mark Martin (Ataxo) oznamují strategické partnerství. Foto: Ondřej Aust

Luděk Motyčka (Google ČR) a Mark Martin (Ataxo) oznamují strategické partnerství. Foto: Ondřej Aust

Online marketingová společnost Ataxo, která nedávno koupila svého největšího tuzemského konkurenta H1.cz, získala v rámci nové spolupráce status Google Adwords Reseller, nejvyšší možnou míru certifikace pro zprostředkovávání jeho reklamních služeb. Ataxo je dalším takto blízkým partnerem Googlu pro Centrum Holdings.

Strategické partnerství s českou pobočkou amerického internetového gigantu podle zástupců obou společností rozšiřuje prostřednictvím systému Google AdWords reklamní možnosti pro malé a střední podniky (SME), na jejichž internetový marketing se Ataxo a H1.cz zaměřují.

“Dovolí nám to oslovit ty nejmenší. Narozdíl od ČEZ či Coca-Coly nemají rozpočty na různé mediatypy zvlášť, nemohou je přelévat, mají jen jeden. Každá koruna je pro ně dobrá,” řekl dnes novinářům šéf Ataxa pro Česko a Slovensko Mark Martin, “jsme jim schopni nabídnout 1 euro za den, včetně aktivace a správy kampaně.”

Pro malé a střední podniky dnes Ataxo představilo nový ceník, nejlevnější kampaň na Googlu nabízejí pro podnikatele s měsíčním rozpočtem na média 500 Kč (jednorázový poplatek za nastavení je 125 Kč, tolik stojí pak i měsíční správa), na Facebooku od 2000 Kč (nastavení a měsíční správa za 500 Kč).

Tyto nejlevnější kampaně ovšem neumožňují cílení na region, to je možné až s investicí od 1250 Kč na Googlu, respektive 3750 Kč na Facebooku.

“Do konce roku bychom měli získat jednotky tisíc zákazníků,” řekl Martin na dotaz Médiáře.

Google AdWords je reklamní systém, který zobrazuje inzerci při hledání vybraného klíčového slova. V tuzemsku službě konkuruje systém Sklik od portálu Seznam.cz.

Po spojení Ataxa s H1.cz se obě firmy přestěhovaly do společných kanceláří v pražské Dělnické ulici. Foto: Ondřej Aust

Po spojení Ataxa s H1.cz se obě firmy přestěhovaly do společných kanceláří v pražské Dělnické ulici. Velkorysý prostor nabízí dvě velké terasy a relaxační zóna pojme i stůl na stolní tenis či stolní hokej. V plánu je prý i fotbálek. Foto: Ondřej Aust