Snahy o inzertní propojení televize a internetu v Česku pokračují. Po uvedení reklam v prostředí HbbTV - takzvané hybridní televize, kombinující klasické vysílání s interaktivitou internetu - na stanicích Prima a Óčko se zapojilo mediální zastupitelství Atmedia. Prodejce reklamy na tematických kanálech spustil v pátek 26. února svou první, pilotní kampaň v HbbTV na stanicích Relax, Rebel, Retro, KinoSvět a TV Praha.
Jde o stanice Radima Pařízka, respektive Leoše Pohla. Právě jejich multiplexech firem Digital Broadcasting, respektive Prague Digital TV kampaň probíhá. Technickou stránku projektu, tedy tvorbu příslušné aplikace, která zajistí zobrazování reklamních sdělení, má na starosti firma Mautilus (čerstvě v ní má podíl i česká internetová jednička Seznam.cz).
Kampaň propaguje automobilku Hyundai, v aplikaci si bude moci divák prohlédnout interiér vozu Hyundai Tucson, zhlédnout několik videí ve videogalerii nebo projevit zájem o testovací jízdu zadáním svého telefonního čísla.
Atmedia hodlá v budoucnu zařadit kampaně v HbbTV do své stálé komerční nabídky a rozšířit je na další televize. „V HbbTV vidíme velký komerční potenciál,“ uvedla šéfka obchodu Atmedie Iva Pantůčková. „Věříme, že se nám podaří HbbTV realizovat také na dalších tematických stanicích šířených satelitně nebo prostřednictvím kabelových operátorů či IPTV,“ řekla také.