Atmedia, prodejce reklamy na malých tematických kanálech na českém trhu, zvedne příští rok ceníkovou cenu inzerce v průměru o 2 %. Oznámil to dnes. Je to méně, než o kolik chtějí zdražovat největší komerční stanice Nova a Prima, jež plánují zvýšit ceny o 5, respektive o 10 %. Atmedia, která momentálně mění majitele, v Česku zastupuje 14 volně šířených a 22 kabelových/satelitních, může tak zasáhnout až 6 milionů diváků.
Atmedia nabízí dílčí cílení na dospělé, na muže nebo na ženy, a to v cílové skupině 15-54 let, a dále na děti, s prodejem na skupinu 4-12 let. Zadavatelům, kteří chtějí zasáhnout starší, nabízí firma reklamu na televizi Šlágr, s cílovou skupinou 15+. Inzerent si také může navolit inzerci na jednotlivých stanicích dle svého výběru.
Novinkou v obchodní nabídce je balíček Atsmart, který zahrnuje všechny formy inzerce - klasický reklamní spot, sponzoring a speciální projekty. Jeho prostřednictvím lze oslovit diváky všech 36 stanic, které Atmedia zastupuje.