Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Atmedia ukončí prodej reklamy pro skupinu 15+

Reklama v tematických televizích bývá vyprodaná, v roce 2019 zdraží průměrně o 10 %.

Róbert Martiška

Jednatelem a obchodním ředitelem Atmedie je Róbert Martiška

Prodejce reklamy na menších, tematických stanicích Atmedia nebude od příštího roku 2019 nabízet cílení na skupinu diváků 15+.  Prodej reklamního prostoru bude směřovat už jen na dvě cílové, a to 15 až 69 let pro balíčky Atmax, Atadults a Atchoice a na dětskou cílovou skupinu 4 až 14 let pro balíček Atkids. Končí tak obchodní balíček Atsmart. V takzvané obecné cílové skupině lidí nad 15 let měří svou sledovanost veřejnoprávní Česká televize, která má prostor pro reklamu omezený. Dvě nejsledovanější komerční televize Nova a Prima sledují a prodávají reklamu na „mladší“ skupiny. Skupinu 15-69 tlačí hlavně Prima, Nova si hleděla věkového vymezení 15-54.

„K rozhodnutí zjednodušit stávající nabídku na dvě základní cílové skupiny nás vedla především snaha zpřehlednit a zjednodušit obchodní podmínky pro naše partnery,” uvádí Michaela Vasilová, managing director Atmedia. Firma od loňska patří kyperské společnost VM Media Investments s nejasným vlastníkem. Novým jednatelem místo Vasilové a zároveň obchodním ředitelem se letos v létě stal Róbert Martiška. Atmedia obchodně zastupuje přes 20 menších stanic tuzemských i zahraničních provozovatelů.

„S počátkem roku 2019 také dojde k úpravě stávajících koeficientů sezonality platných pro všechny obchodní balíčky. V důsledku stále častější vyprodanosti televizních stanic přistoupilo mediální zastupitelství k meziroční změně koeficientů, které společně s úpravou obchodní nabídky způsobí zvýšení cen inzerce v průměru o 10 %,“ uvádí firma. Důraz Atmedia klade na standardní televizní kampaň, doplňují je sponzoring, product placement, teleshopping, injektáže a také reklama v rámci HbbTV.