Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Atmedia zdraží reklamu o 5 %, přidává TV Seznam

Ceníkové ceny se zvyšovat nemají, ale prodejce dá nižší slevy. Zastupuje celkem 28 stanic.

Michaela Vasilová

V čele mediazastupitelství Atmedia stojí Michaela Vasilová

Mediální zastupitelství Atmedia pro příští rok 2021 navýší ceny televizní reklamy o 5 %, stejně jako televize Nova a prodejce Media Club spojený s Primou. Atmedia uvádí, že zdraží s ohledem na zvýšenou poptávku po reklamním prostoru. „Neplánujeme zvyšování ceníkových cen, ale z důvodu větší poptávky i rozšíření počtu zastupovaných televizních stanic budeme zadavatelům televizní reklamy poskytovat nižší slevy. V průměru tak dojde k navýšení reálných cen o 5 %,“ vysvětluje Michaela Vasilová, managing director Atmedia. Mediazastupitelství bude od 1. ledna 2021 nově prodávat reklamní prostor i na Televizi Seznam. Pro letošní rok Atmedia nezdražovala, ale poskytovala menší slevy.

Atmedia bude i v příštím roce pokračovat ve stávající obchodní nabídce, která zahrnuje čtyři balíčky tematických televizních stanic nazvané Atmax, Atadults, Atchoice a Atkids, zaměřené opět na dvě prodejní cílové skupiny. Obchodní balíčky Atmax, Atadults a Atchoice zaměří na cílovou skupinu diváků od 15 do 69 let (na tutéž prodává i Media Club), balíček Atkids na děti od 4 do 14 let.

„Přehledné rozdělení do jednotlivých obchodních balíčků umožňuje zadavatelům televizní reklamy oslovit tu správnou skupinu diváků podle cíle reklamní kampaně. S balíčkem Atmax zasáhnou velký počet diváků, zatímco s balíčkem Atchoice efektivně osloví úzkou cílovou skupinu. Balíček Atkids zase umožňuje oslovit rodiče s dětmi,” popisuje Robert Martiška, sales director Atmedia.

Další změnu v obchodní nabídce pro rok 2021 představuje zvýšení minimálního počtu televizních stanic v obchodním balíčku Atchoice z osmi na devět, a to díky zmíněnému rozšíření portfolia o Televizi Seznam. „Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ věří obchodní ředitel Seznamu Tomáš Búřil.

V příštím roce tak Atmedia umožní zadavatelům televizní reklamy oslovit diváky celkem 28 tematických televizních stanic, které měsíčně zasáhnou 5,6 milionů diváků ve věku od 4 let výš a jež společně dosahují 5% podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–69 let. „Rozšiřování portfolia tematických televizních stanic je naším dlouhodobým cílem. Budeme se na něj i nadále soustředit, abychom mohli ještě lépe uspokojit neustále rostoucí poptávku po reklamním prostoru,“ uvádí ředitelka Vasilová.

Vedle klasické televizní reklamy nabízí Atmedia svým klientům další reklamní formáty od sponzorských vzkazů po product placement nebo teleshopping. Díky spolupráci se sportovními televizemi Sport 1, Sport 2 a Eurosport 1 navíc klientům nabízí exkluzivní příležitost oslovit diváky největších sportovních událostí světa jako Formule 1, cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta, tenisový grandslam, motoristický závod 24 hodin Le Mans a také letní olympiáda v Tokiu.