Obchodní zastoupení menších televizí Atmedia zvýší pro příští rok 2016 cenu za reklamu na stanicích, které prodává v tematických balíčcích, o 10 %. Kromě toho navyšuje sezónní koeficienty v měsících březen (z 1,20 na 1,25) a září (z 1,25 na 1,30). Dvě největší komerční televize v zemi Nova a Prima napřesrok zdražují shodně o 6 %.
Atmedia zastupuje celkem 27 televizních stanic, což by mělo platit i pro příští rok. Od roku 2016 sice přijde o dvě televizní stanice Mňam TV a Nickelodeon, které do svého portfolia začlenilo obchodní zastoupení Primy Media Club, nahradí je ale stanicemi TV Praha a Slovak Sport TV. Ty zatím nejsou zařazeny do měření sledovanosti.
Nabízí se i spolupráce Atmedie s televizí Barrandov, která naopak v roce 2016 podle aktuálních informací součástí Media Clubu nebude. To ale šéfka Atmedie Michaela Vasilová nekomentuje.
Reklamu na zastupovaných stanicích bude Atmedia prodávat v šesti tematických balíčcích. Dosud nabízela balíčky Atmax, Atsmart, Atadults, Atchoice a Atkids, k nim přibude nový, nazvaný Attractive. Zatímco reklamu u prvních čtyř skupin stanic bude mediální zastoupení dál prodávat v cílové skupině 15+, u balíčku dětských stanic Atkids to bude v cílové skupině 4 až 14 let a u nového balíčku Attractive v cílové skupině 15 až 54 let.
Novinkou u dětského balíčků Atkids je jeho rozšíření o online inzerci na portálu televizní stanice Disney Channel.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
