Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Atmedia zdraží reklamu v průměru o 10 %

Obchodní zastoupení bude příští rok prodávat reklamu ve třech cílových skupinách - nově přibude skupina diváků od 15 do 54 let. Nejdražší spoty jsou na Disney Channel a Šlágru.

Obchodní zastoupení menších televizí Atmedia zvýší pro příští rok 2016 cenu za reklamu na stanicích, které prodává v tematických balíčcích, o 10 %. Kromě toho navyšuje sezónní koeficienty v měsících březen (z 1,20 na 1,25) a září (z 1,25 na 1,30). Dvě největší komerční televize v zemi Nova a Prima napřesrok zdražují shodně o 6 %.

Atmedia zastupuje celkem 27 televizních stanic, což by mělo platit i pro příští rok. Od roku 2016 sice přijde o dvě televizní stanice Mňam TV a Nickelodeon, které do svého portfolia začlenilo obchodní zastoupení Primy Media Club, nahradí je ale stanicemi TV Praha a Slovak Sport TV. Ty zatím nejsou zařazeny do měření sledovanosti.

Ceny reklamy pro rok 2016. Zdroj: Atmedia

Ceny reklamy pro rok 2016. Zdroj: Atmedia

Nabízí se i spolupráce Atmedie s televizí Barrandov, která naopak v roce 2016 podle aktuálních informací součástí Media Clubu nebude. To ale šéfka Atmedie Michaela Vasilová nekomentuje.

Reklamu na zastupovaných stanicích bude Atmedia prodávat v šesti tematických balíčcích. Dosud nabízela balíčky Atmax, Atsmart, Atadults, Atchoice a Atkids, k nim přibude nový, nazvaný Attractive. Zatímco reklamu u prvních čtyř skupin stanic bude mediální zastoupení dál prodávat v cílové skupině 15+, u balíčku dětských stanic Atkids to bude v cílové skupině 4 až 14 let a u nového balíčku Attractive v cílové skupině 15 až 54 let.

Složení tematických balíčků pro rok 2016. Zdroj: Atmedia

Složení tematických balíčků pro rok 2016. Zdroj: Atmedia

Novinkou u dětského balíčků Atkids je jeho rozšíření o online inzerci na portálu televizní stanice Disney Channel.