Kreativní mediální agentura Attention!Media krátce po vítězství v tendru mBank startuje s novou kampaní na běžný účet mKonto, postavenou na jednoduchém hlavním sdělení „za běžné věci se neplatí“. Kampaň, která probíhá v televizi, v outdooru a na internetu navíc na konci října doplnil guerilla event před pobočkami konkurenčních bank.
„Tak jako se v životě běžně neplatí za lásku nebo vítr ve vlasech, v mBank zákazníci neplati za vedení běžného účtu - mKonta. Proto 24. října vyrazil náš pomo tým do ulic s velkými maketami písmene M a se vzkazy, které myšlenku dále rozvíjejí: Platit za kyslík? Platit za chodník? a podobně,“ komentuje průběh eventu vedoucí marketingu mBank Jan Valtera.
„mBank je pro zákazníky, kteří se nechtějí nechat okrádat na bankovních poplatcích,“ popisuje myšlenku ředitel kreativní mediální agentury Attention!Media David Brada. „Kampaň se obrací k lidem, kteří na webu tráví svůj čas pravidelně, jsou zvyklí řešit on-line nejen finance, ale spoustu dalších běžných věcí. Proto je právě virální video dokáže efektivně oslovit.“
Zákazníci konkurenčních bank se s provokativní kampaní setkali přímo při návštěvě „své“ pobočky.