Digitální agentura MediaSentics, kterou letos na jaře založili Ondřej Kutiš s Michalem Majnušem, rozšiřuje svůj tým. Na pozici CEO v září nastoupila Lenka Auerová. Za úkol bude mít „naplnit vizi digitální konzultační agentury nové generace“. Společně s ní přichází Kateřina Uhrová, která povede klientský servis, na starost dostala celý accountský tým a řízení vztahů s klienty. Auerová s Uhrovou téměř 10 let spolupracovaly v digitální agentuře Adexpres, v ní dělali i Kutiš s Majnušem. Zakladatel MediaSentics a dosavadní ředitel Kutiš se chce dál věnovat především rozvoji agentury a klientů z pohledu nových technologií a datových služeb.
Auerová bude mít na starosti celkovou strategii, nový byznys a integraci dalších digitálních konzultačních služeb, které nová agentura plánuje začít nabízet. „Během října zfinalizujeme vstup silného investora, díky kterému získáme kapitál, zázemí a přístup k know-how na další rychlý rozvoj agentury,“ naznačuje nová ředitelka. „Kromě výrazného personálního posílení nás čeká fúze několika existujících firem do jedné agenturní skupiny. Do konce roku vytvoříme konzultační agenturu s komplexní nabídkou služeb, jež pokryje všechny klíčové oblasti digitálního byznysu.“
MediaSentics, specializovaná na využití dat v marketingu jak v akviziční, tak retenční částí nákupního procesu, stihla od svého vzniku letos v květnu získat přes desítku klientů a rozrůst se z šestičlenného týmu na současných 24 lidí. Do konce roku se díky fúzi tým rozšíří o další stovku zaměstnanců. Se vznikem nové konzultační skupiny souvisí chystaný rebranding. Jeho uvedení se chystá společně s oznámením investora v říjnu.