Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Aukro od Mitonu koupilo prodejce reklamy AdMarket.cz

Spojením chce AdMarket.cz upevnit pozici v první pětce hráčů na poli české internetové reklamy.

Po akvizici tržního lídra v řešení e-shopů, firmy NetDirect, získala skupina Allegro Group v těchto dnech další českou internetovou společnost AdMarket.cz, doposud patřící do skupiny Miton.

Nově bude zajišťovat společný prodej reklamy na portálech Allegra i Mitonu, čímž vzniká portfolio projektů s měsíční návštěvnosti přes 3 milionů uživatelů.

AdMarket původně vznikl jako projekt společnosti Miton CZ pro podporu prodeje reklamy na jejích mediálních projektech. Na podzim 2009 se AdMarket osamostatnil do vlastní obchodní akciové společnosti AdMarket.cz.

Jednání o spojení obou firem byla zahájena na konci roku 2010. Podmínky ani cena transakce nebudou zveřejněny.

„AdMarket.cz je pro nás další důležitý krok v posílení pozice úspěšné internetové firmy, která chce expandovat i na zahraniční trhy,“ říká Jakub Havrlant, šéf holdingu Allegro Group, „provozujeme téměř dvě desítky webů, je logické, že potřebujeme vlastní zkušené obchodníky, kteří pomohou našim partnerům oslovit nové zákazníky.“

Díky spojení s Allegro Group si AdMarket.cz vytyčil nové cíle. „Tímto spojením chceme během krátké doby získat pevnou pozici v první pětce hráčů na poli internetové reklamy,“ říká František Peterka, ředitel AdMarket.cz. Připomněl, že servery, které navštěvují lidé, kteří na internetu nehledají pouze informace, ale především aktivně nakupují zboží a služby.

Michal Jirák za Miton doplnil, že prodej AdMarketu firmě „dále uvolňuje ruce plně se věnovat dalším investicím, které máme v České republice i mimo ni“.