Piráty iniciovaný bod čtvrteční schůze poslaneckého volebního výboru, týkající se sporu o reportáž Janka Kroupy o Agrofertu, oproti úterní schůzi příslušné senátní komise nové argumenty nepřinesl. Nad rámec známého řekl generální ředitel René Zavoral jen, že ve veřejnoprávním rádiu zruší část tabulkových míst a že kromě předžalobní výzvy od Agrofertu registruje rozhlas i další, rovněž na Kroupovu reportáž, a to z roku 2015. Reportér Kroupa se schůze neúčastnil.

Aukro spouští slevový server AukroCity.cz

Aukro dnes potvrdilo, že stojí za virální kampaní, která parodovala situaci na trhu slevových serverů.

Společnost Allegro Group, provozující internetový obchod Aukro.cz, uvádí na trh vlastní slevový portál AukroCity.cz. Bude spuštěn 27. dubna s úvodními nabídkami pro Prahu a Brno, brzy se počítá s rozšířením nabídek i pro další města.

Úvodní nabídkou bude vstupenka na VIP privátní koncert skupiny Kryštof za 25 Kč, tedy s 90% slevou.

Aukro zároveň potvrdilo, že stojí za virální kampaní, která parodovala situaci na trhu slevových serverů. V kampani figurovali tři největší hráči Slevomat, Seznam a Centrum, jejichž servery autoři kampaně přejmenovali na Slevo-hmat.cz, S-levouš.cz a Tlampion.cz. Cílem kampaně bylo „vzbudit novou vlnu zájmu o slevové servery a přinést do této oblasti chybějící nadhled a vtip“.

Zakladatel a šéf Slevomatu Tomáš Čupr už věc údajně předal právníkům. „Přestože jsme k tomu byli vyzváni, kampaň rozhodně stahovat nehodláme. Za tvůrci kampaně stojím, podle mě odvedli skvělou práci,“ reagoval Jakub Havrlant, generální ředitel Allegro Group CZ and SK.

Trh slevových serverů narostl od loňského dubna, kdy startovaly první weby, za rok 2010 na 300 až 400 milionů obratu, dnes je na českém webu přes 200 slevových serverů. Aukro při vstupu na zaplněný trh spoléhá na svou obsáhlou databázi.