Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Auto Esa si na prodej aut online přibírá Magnas

Auto Esa

Auto Esa jako novinku nabízí prohlídku vozu z domova

Auto Esa a Magnas spojily síly a od března nabízejí auta k prodeji přes internet společně. Autobazar totiž pověřil agenturu Magnas správou svých online reklamních kampaní. Klient od agentury očekává zvýšení efektivity. „Online je pro nás stěžejním obchodním kanálem pro získávání leadů, zájemců o nákup vozu. Hledal jsem agenturu, která zvládne správu kampaní v Google Ads a Skliku a najde příležitosti pro náš další růst,“ říká Filip Kučera, marketingový ředitel Auto Esa.

„Přes internet získáváme tisíce zákazníků každý měsíc a k těmto lidem potřebujeme doručovat co nejpřesnější a aktuální nabídku. Magnas nám po úvodním auditu a analýze ukázal konkrétní řešení, které byl následně schopný implementovat. Zároveň lidé v agentuře rychle a flexibilně reagovali na aktuální krizovou situaci, díky čemuž jsme, po úvodním zmrazení, byli schopni částečně obnovit prodeje i v této době,“ doplnil.

„Na kampaně klienta nahlížíme z nové perspektivy, nastavili jsme kompletně novou strukturu, věnujeme se téměř každému klíčovému výrazu individuálně a sledujeme jeho výkon a přínos i z pohledu zařízení, kde se reklama zobrazuje, a geografického rozložení,“ popisuje přístup agentury její business development director Petr Jelínek.

„V období nástupu a překonání prvotní paniky způsobené koronavirem u kampaní v rámci udržení efektivity jsme zvolili cestu Paretova pravidla 80/20, do detailu rozklíčovali ty nejvíc efektivní slova a cílení a do nich alokovali téměř veškeré prostředky. Zároveň bylo nutné zákazníkům komunikovat nové služby, které musely bleskově vzniknout, například prodej online a prohlídka vozu v bezpečí domova,“ pokračuje.

Přestože start spolupráce zásadně ovlivnila situace nouzového stavu, obě strany očekávají další pozitivní vývoj, který podporuje opětovně rostoucí trend zájmu zákazníků. „Připravujeme se proto na další období k návratu do normálního stavu a chystáme implementovat technologické novinky a další doporučení agentury,“ doplňuje marketingový ředitel Kučera.