Časopis Auto motor a sport Classic z vydavatelství Mladá fronta mění periodicitu, ze čtvrtletníku bude dvouměsíčník. Samostatně prodejný tištěný speciál časopisu Auto motor a sport, zaměřený na segment oldtimerů a youngtimerů, poprvé po úpravě vychází 3. října. Inovovaná je také grafika. Redakci, jejímž šéfem je Michal Borský, doplnil odborník Tomáš Hyan. Magazín ve své obsahové skladbě využívá licenci německého časopisu Motor Klassik, většinu ho ale tvoří původní české materiály. Má 100 stran, stojí 99,90 Kč a vychází v nákladu 30.000 kusů. Mladá fronta letos titul s několika dalšími podobnými převzala do své divize Motor Media, a to od Motormedia Bohemia, jež skončila v konkurzu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli