Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Auto Palace bude nakupovat média přes S.E.N.

Dealer vozů si pro nákup médií vybral tutéž agenturu, jakou má jeho sesterská M Motors. Chce komunikaci skupiny sjednotit a posílit hlavně v oblasti online.

Areál Auto Palace na pražském Spořilově

Areál Auto Palace na pražském Spořilově

Prodejce aut Auto Palace z holandského holdingu AutoBinck si v Česku pro plánování a nákup médií vybral agenturu S.E.N. Michala Bauera a Jiřího Waldera. Ta se má starat o mediální prostor pro podporu prodeje nových automobilů, síť autobazarů AutoPoint a autopůjčoven RentPoint a poprodejní služby, zejména servis a prodej náhradních dílů. S.E.N. je vítězem výběrového řízení, v němž Auto Palace vybíralo ze čtyř agentur. Mediální služby už zajišťuje pro M Motors, sesterskou firmu Auto Palace.

„Výběrové řízení mělo za cíl zcentralizovat nákup médií a vystupovat vůči partnerům jako jeden subjekt. Doposud byly aktivity Auto Palace v této oblasti roztříštěny - každá z našich čtyř poboček v Česku si mediální plánování a nákup zajišťovala sama v rámci svého marketingového rozpočtu,“ přiblížil marketingový ředitel Auto Palace Group Stanislav Perkner.

Auto Palace chce posílit zejména komunikaci online a do čtyř let být lídrem mezi dealerskými skupinami v Česku. Momentálně sebe sama řadí mezi trojici největších. V Česku prodává vozy devíti značek - Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti.