Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Auto Palace bude nakupovat média přes S.E.N.

Dealer vozů si pro nákup médií vybral tutéž agenturu, jakou má jeho sesterská M Motors. Chce komunikaci skupiny sjednotit a posílit hlavně v oblasti online.

Areál Auto Palace na pražském Spořilově

Areál Auto Palace na pražském Spořilově

Prodejce aut Auto Palace z holandského holdingu AutoBinck si v Česku pro plánování a nákup médií vybral agenturu S.E.N. Michala Bauera a Jiřího Waldera. Ta se má starat o mediální prostor pro podporu prodeje nových automobilů, síť autobazarů AutoPoint a autopůjčoven RentPoint a poprodejní služby, zejména servis a prodej náhradních dílů. S.E.N. je vítězem výběrového řízení, v němž Auto Palace vybíralo ze čtyř agentur. Mediální služby už zajišťuje pro M Motors, sesterskou firmu Auto Palace.

„Výběrové řízení mělo za cíl zcentralizovat nákup médií a vystupovat vůči partnerům jako jeden subjekt. Doposud byly aktivity Auto Palace v této oblasti roztříštěny – každá z našich čtyř poboček v Česku si mediální plánování a nákup zajišťovala sama v rámci svého marketingového rozpočtu,“ přiblížil marketingový ředitel Auto Palace Group Stanislav Perkner.

Auto Palace chce posílit zejména komunikaci online a do čtyř let být lídrem mezi dealerskými skupinami v Česku. Momentálně sebe sama řadí mezi trojici největších. V Česku prodává vozy devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti.