Provozovatel prodejní a servisní sítě Auto Palace Group nizozemského vlastníka AutoBinck letos zvýší výdaje na marketing na 45 milionů Kč, loni do propagace vložil kolem 40 milionů. Médiáři to na dnešní tiskové konferenci v Praze řekl generální ředitel skupiny pro Česko a Slovensko Ralph Howie.
Skupina se v roce 2016 hodlá soustředit především na propagaci své nové značky AutoPoint Premium, určené pro prodej ojetých luxusnějších vozů, a na eventy pro veřejnost k 25 letům přítomnosti skupiny na českém trhu. Zastřešující značkou skupiny, která používá i subbrandy AutoPoint (prodej ojetých vozů) či RentPoint (půjčování aut), bude propagován její název Auto Palace, respektive koncept „vše pod jednou střechou“, zahrnující prodej, servis, zápůjčky či třeba sdílení automobilů.
„Nadále bude těžištěm našeho marketingu komunikace v digitálním prostředí. Chceme se soustředit jednak na další rozvoj webů, jednak na automatizaci klientského servisu,“ řekl Médiáři marketingový ředitel skupiny Stanislav Perkner. Součástí rozvoje online marketingu Auto Palace bylo loni uvedení reponsivního designu stránek, aby se přizpůsobovaly mobilům a tabletům, a přidání nových prvků, včetně zákaznických recenzí a videí nabízených vozů.
Pro nákup mediálního prostoru si Auto Palace loni v létě vybrala agenturu S.E.N. a v říjnu pak spustila kampaň U nás šunku nekoupíte od kreativní agentury Růžolící chrochtík. Spolupracuje rovněž s Maty Studiem. Tým marketingu v Česku a na Slovensku tvoří pět lidí, z toho čtyři interní včetně ředitele Perknera, jedna je externí PR manažerka Dana Bratánková.
Ve své databázi nyní autoprodejce registruje kolem 130.000 zákazníků. „To je pro nás jedna z největších hodnot,“ podotkl dnes před novináři ředitel rozvoje pro Česko a Slovensko Karel Klouda.
Výsledky Auto Palace Group za rok 2015
- v Česku obrat 4,9 miliardy Kč, meziročně +35 %
- v Česku 11.910 prodaných vozů (z toho 9.661 nových a 2.249 ojetin), meziročně +29 %
- jednička na trhu v prodeji značek Ford (loni 5.000 prodaných vozů), Infiniti (38), Mazda (761), Mitsubishi (592), BMW (369), Mini (55) (čísla a pořadí za Česko a Slovensko), dále distribuuje značky Opel, Peugeot, Škoda, Volvo
- investice 16 milionů Kč do inovace showroomů v Česku a na Slovensku
- v letech 1991 až 2015 prodáno celkem 111.461 vozů
Zdroj: Auto Palace Group

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
