Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Auto Palace má na PR místo Bartákové Vaňka

Tomáš Vaněk

Tomáš Vaněk

Novým PR manažerem tuzemského dealera vozů Auto Palace, který spadá pod nizozemskou skupinu AutoBinck, se stal Tomáš Vaněk, nahradil tak Danu Bartákovou. Vaněk se v komunikaci automobilové branže s veřejností pohybuje téměř dvacet let. Po studiu v oboru automobilové výroby ve Škodě Auto v Mladé Boleslavi krátce působil v automobilce Saab ve švédském Trollhättanu. Nejdéle pracoval jako PR manažer v Toyota Motor Czech. Nyní také řídí vlastní agenturu Vizus Communication.