Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Autobazar Esa nechal Genzera užít si to po svém

Série osmi spotů od agentury Completely propaguje vozy jako rovnocenné parťáky.

Užij si to po svém! je claim nové komunikační kampaně Auto Esa, která v online prostředí odstartovala začátkem února. Identifikuje její celkové vyznění, totiž že vůz by neměl být vnímán jako pouhý dopravní prostředek, ale jako rovnocenný parťák. Zábavní vyznění podtrhuje jako aktér spotů herec a bavič Richard Genzer. Ten si s autem užívá od nákupu až třeba po relax, kdy na korbě pickupu opéká buřty. Kreativní zpracování i produkce je dílem agentury Completely.

„Prozatím máme pro online komunikaci kampaně Esa z Esa aneb Užij si to po svém! plánováno osm spotů ve stopáži 45 až 90 sekund, které vyjma Richarda Genzera v hlavní roli spojuje samozřejmě automobil. Vůz, který oceníme v rozmanitých životních situacích, kdy může naše auto vytáhnout pomyslné eso z rukávu potřebné pro daný moment,“ nastiňuje záměr Filip Kučera, marketingový ředitel společnosti Auto Esa.

Po celou dobu kampaně s online videem budou probíhat soutěže na microsite www.esazesa.cz a na Facebooku, hrát se bude o plnou nádrž pohonných hmot, roční dálniční známku či účinkování v některém z dalších spotů po Genzerově boku. Natáčet se má v květnu.