Nový koncept prodejen, který postupně uvede v Česku i v zahraničí, představila dnes v pobočce Auto Styl na pražských Lužinách mladoboleslavská automobilka Škoda. Koncept navazuje na nedávno uvedený zjednodušený znak Škody a postupně faceliftované modely vozů, všechny tyto součásti občerstveného firemního designu Škoda uvedla společně s modelem VisionD v roce 2011 na autosalonu v Ženevě.
Ze zaobleným tvarů přecházejí prodejny na hranatý tvar. Stěžejními součástmi nového designu zůstávají zelený vstupní portál a vedle něj „komunikační stěna“ o velikosti až 8 x 8 metrů, pro propagační plakát či LED obrazovku. Také uvnitř převažuje bílá a zelená, firemní barvy Škody, doplněná béžovou, hnědou a šedou. Vedoucím projektu redesignu a autorem je Jaromír Kuhn.
Na nový design mají prodejny v celé síti Škody - po světě jich je přes 3.300 - přejít do konce roku 2015. Půjde jak o přestavby, tak stavbu nových prodejen. Už jich má hotových 55 v 17 zemích - z toho 45 v Evropě, 3 v Rusku a 7 v Číně.
Škoda Auto, přítomná nyní obchodně ve 102 zemích, v roce 1995 prodala 210.000 vozů, v roce 2012 to bylo 939.000, plán pro další pětiletku zní prodat 1,5 milionu v roce 2018.