Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Automotodrom Brno spouští nový web od Cognita

Web automotodromu Brno v novém podle agentury Cognito

Web automotodromu Brno v novém podle agentury Cognito

Digitální agentura Cognito vytvořila nový web pro Automotodrom Brno. Masarykův okruh přitom láká stovky tisíc českých i zahraničních nadšenců především začátkem srpna, kdy se koná zdejší Velká cena. Původní web byl nedostačující z několika důvodů - musí zvládnout nárazovitý nápor návštěvnosti, například při spuštění prodeje vstupenek, kdy se v jeden okamžik přihlásí tisíce uživatelů, dál bylo třeba zasáhnout do backendu, vylepšit UX a celkově redesignovat.

Vojtěch Piska

Vojtěch Piska, projektový manažer agentury Cognito

Obsahu je na webu automotodromu mnoho, a informace se navíc často mění, proto tým vývojářů z Cognita navrhoval administrační systém, aby byl přehledný a pochopitelný. „Největší výzvou bylo vymyslet způsob, jak zpracovat velké množství typově unikátních stránek, jak designovat uzavřenou sekci pro novináře nebo traťové komisaře a zároveň jak vytvořit uživatelsky příjemné prostředí pro správu obsahu,“ popisuje Vojtěch Piska, projektový manažer z agentury Cognito.