Digitální agentura Cognito vytvořila nový web pro Automotodrom Brno. Masarykův okruh přitom láká stovky tisíc českých i zahraničních nadšenců především začátkem srpna, kdy se koná zdejší Velká cena. Původní web byl nedostačující z několika důvodů - musí zvládnout nárazovitý nápor návštěvnosti, například při spuštění prodeje vstupenek, kdy se v jeden okamžik přihlásí tisíce uživatelů, dál bylo třeba zasáhnout do backendu, vylepšit UX a celkově redesignovat.
Obsahu je na webu automotodromu mnoho, a informace se navíc často mění, proto tým vývojářů z Cognita navrhoval administrační systém, aby byl přehledný a pochopitelný. „Největší výzvou bylo vymyslet způsob, jak zpracovat velké množství typově unikátních stránek, jak designovat uzavřenou sekci pro novináře nebo traťové komisaře a zároveň jak vytvořit uživatelsky příjemné prostředí pro správu obsahu,“ popisuje Vojtěch Piska, projektový manažer z agentury Cognito.