Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Axa, Pražská plynárenská a XXXLutz si vybraly MarketUp

Digitální agentura hlásí vítězství v tendrech pro tři značky.

Digitální agentura MarketUp nově uzavřela spolupráci s dodavatelem energií Pražská plynárenská, pojišťovnou Axa Assistance a nábytkářským řetězcem XXXLutz.

Pro Axa Assistance agentura komplexně zastřešuje digitální aktivity v Česku, včetně obsahového marketingu. Online kampaně řídí také na Slovensku a v Polsku. Kromě toho pomáhá v dalších zemích regionu s datovými projekty. Pro výše uvedené země a také pro rakouskou a maďarskou pobočku MarketUp pracuje na komplexních dashboardech a benchmarkingu pro sledování a vyhodnocování digitálních aktivit.

Pro Pražskou plynárenskou agentura zajišťuje vše od kreativní strategie, produkce, brandových kampaní až po výkonnostní marketing, jehož hlavním cílem je generování leadů.

Pro rakouský nábytkářský řetězec XXXLutz, který loni na podzim převzal síť prodejen svého rivala Kika, což má doplnit rebrandingová kampaň, agentura během prvních třech měsíců spolupráce nastartovala kompletní výkonnostní marketing pro Česko. Především konsolidovala výkonnostní aktivity obou značek a implementovala nový reporting. „V následujících měsících se budeme soustředit hlavně na otevření slovenského trhu,” říká digitální stratég MarketUp Jakub Matoušek. V letech 2014 až 2018 agentura pracovala pro prodejce nábytku Sconto.