
Dlouhodobá kampaň Axe zacílí na mladé muže
Značka Axe si vybrala digitální agenturu WeDigital, aby ji pomohla představit nový design i rozšířené portfolio především mladým mužům. V květnu tak startuje dlouhodobá kampaň, do které se zapojí influenceři na Instagramu i na YouTube, ale také na Twitchi a zejména na TikToku.
V Česku a na Slovensku se kampaň zaměří na celé portfolio značky v čele s pánskými deodoranty, cílit bude na cílovou skupinu ve věku od 13 do 17 let. „Vzhledem k tomu, že kampaň je cílená na teenagery, rozhodli jsme se pro využití TikToku jako jednoho z hlavních kanálů,“ vysvětluje Stanislava Theimerová, senior account manager v agentuře WeDigital.
Cílem je oslovit mladou cílovou skupinu v jejich přirozeném prostředí a jejich jazykem. Proto hlavní kreativy budou v rukou samotných influencerů v čele s ambasadory Martinem Hložkem a Matějem Žrebným. Kromě výstupů na své sociální sítě poskytnou digitální assety, jež bude značka Axe dál mediálně podporovat.
Tento trend se co Česka dostal ze zahraničí a agentura na něj upozornila už minulý rok ve svém výzkumu spolupráce s vlivnými tvářemi ze sociálních sítích. „U nás to zatím ještě není tak obvyklé. Ale jednak u respondentů našeho výzkumu, jednak ze zkušeností našich klientů víme, že značky začínají z influencerů dělat tvůrce obsahu pro své propagační kanály. Takže se influenceři objevují na stále větším počtu reklamních nosičů,“ popisovala už loni Andrea Hurychová, zakladatelka agentury.
„Influenceři preferují dlouhodobé spolupráce. Vysněné mají automobilky“
Do kampaně Axe bude postupně zapojena víc než desítka influencerů. V kreativách se budou držet claimu Když dobře voníš, může se stát cokoliv.
Spolupráce s dalšími klienty se prohlubuje
Agentura WeDigital kromě toho pokračuje v dlouhodobé spolupráci s pivovarem Proud, kde pomáhá tvořit vizuální identitu a obsah na sociální sítě i web, nově se postarají o jejich kanál na YouTube.
Obhájila i spolupráci s pivovarem Pilsner Urquell, kde loni, kromě sociálních sítí, pomáhala s digitalizací zákaznické zkušenosti a nastavuje výkonnostní kampaně pro podporu prodeje.
Spolupráce pokračuje i se značkou Frisco, kde se WeDigital nestará už jen o influencery či sociální sítě značky, ale zajišťuje celkovou digitální strategii.
Pro Abbott zase letos kreativní tým WeDigital vymyslel podcastovou řadu, v níž moderátorka Tereza Kostková vede rozhovory s doktory o životě s diabetem.
Agentura také zůstává v zastupování značky Filofax. Ta letos slaví 100 let od založení firmy a agentura jí bude pomáhat s komunikací na slovenské zákazníky - přidá koordinaci a zapojení i slovenských influencerů.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
