Jana Bačová nastoupila začátkem října na pozici šéfky marketingu slevového portálu Pepa.cz. Přichází z agentury H1.cz, kde pracovala posledních pět let. Provozovatel portálu Pepa.cz se zaměřuje na intenzivnější sebepropagaci, také si najal agenturu Fyi Prague.
V „Hájedničce“ měla na starosti korporátní klienty jako Telefónica O2, BrokerJet České spořitelny či ČSOB Pojišťovna. Podílela se i na některých projektech pro slevové portály, mimo jiné právě pro Pepa.cz. Ten vznikl v roce 2011.

S titulem spolupracovala 10 let
Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Nová éra na Kavčích horách
Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

"Enfant terrible" českého internetu
Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Střídání po třech a tři čtvrtě roce
V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák

Co říkají změny v CNN a České televizi