Tuzemský řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard zadal výrobu svého propagačního tištěného titulu Bageterie Boulevard Journal (zkráceně BB Journal) společnosti C.O.T. Media. Ta tak zajistí veškeré redakční práce, grafické zpracování, sazbu a předtiskovou přípravu BB Journalu.
„Pro přípravu předchozích verzí jsme neměli jednoho vydavatele, ale skládali jsme příspěvky několika kreativců na volné noze,“ sdělil Médiáři marketingový manažer Bageterie Boulevard Stanislav Pekárek. Editorem publikací v C.O.T. Media je Marek Hubač.
„Celkově jsme Journal zjednodušili a zkrátili, z osmi stran na dvě. Opustili jsme lifestylovou část a zachovali pouze témata věnující se gastronomii a kultuře. Ke změně jsme se odhodlali po redefinování DNA značky, což si vyžádalo patřičné úpravy i tohoto komunikačního nástroje,“ popsal dále Pekárek.
Čtvrtletník novinového formátu (297 x 420 mm) je zákazníkům k dispozici ve všech provozovnách Boulevardu, a to zdarma. V nové verzi nabídne přehled představení Kulturní menu, Bageterie Boulevard totiž kombinuje slevy na vstupenky do městských kin a divadel se svými produkty. Čtvrtletní periodicita je zvolena s ohledem na to, že jednou za tři měsíce se mění sezónní menu podniku - také to titul svým obsahem propaguje.