
Novinkou v nabídce Bageterie Boulevard pro firmy je Fish Box
S potenciálem až 35.000 firem a úřadů počítá rozšíření služby smart office catering společnosti Bageterie Boulevard do regionů Mladé Boleslavi a Ústí nad Labem. V případě Mladé Boleslavi je to poprvé, kdy služba vstupuje do města pod 50.000 obyvatel s plným servisem, jaký Bageterie Boulevard nabízí v Praze nebo Brně, včetně doručení do dvou hodin na konkrétní adresu nebo postupného doplňování boxů na delších eventech, třeba konferencích. Rozvoz bude začínat v 9 hodin a bude možné ho využívat až do 19 hodiny, a to i o víkendech. BB Boxy budou připravovat lokální pobočky. V Mladé Boleslavi je pobočka Bageterie Boulevard od roku 2018, Ústí pak bylo jednou z prvních mimopražských lokalit, kam bageterie vstoupila v roce 2014.
Do konce roku by měly následovat další lokality po celé republice. Brzy to budou Teplice, Kolín, Kutná Hora a Ostrava. Do konce roku by tak měla BB pokrývat víc než 100.000 nových firem a institucí. Už nyní lze přitom firemní občerstvení v podobě BB Boxů kromě Prahy a Brna objednat také v Plzni, Ostravě, Hradci Králové, Kladně, Kolíně, Mostu, Teplicích, Liberci nebo Pardubicích.
Bageterie Boulevard nově také rozšířila produktovou nabídku svého BB Boxu, a to tzv. Fish Box, menu založeném na rybím mase. Firma vychází ze svého výzkumu zpracovaného agenturou Ipsos, podle kterého 68 % oslovených firem pravidelně objednává lehčí formu občerstvení a podle kterého budou firmy letos směřovat až 30 % veškerých výdajů na firemní občerstvení právě do zdravějších jídel, což vyjádřeno v hodnotě znamená až 360 mil. Kč. Fish Box tak doplňuje předchozí novinky v podobě salátových a vegetariánských boxů.
Regionální expanze je nicméně klíčová pro celou skupinu Bageterie Boulevard. Kromě BB Boxů expandují také kamenné pobočky. Nové provozovny byly v minulých měsících otevřeny například v Mostě nebo Teplicích.
Bageterie Boulevard nově také rozšířila produktovou nabídku svého BB Boxu, a to o menu Fish Box založeném na rybím mase. Firma vychází z výzkumu, který si nechala zpracovat agenturou Ipsos, podle něhož 68 % oslovených firem pravidelně objednává lehčí formu občerstvení a firmy letos budou směřovat až 30 % veškerých výdajů na firemní občerstvení právě do zdravějších jídel, což vyjádřeno v hodnotě znamená až 360 milionů Kč. Fish Box doplňuje předchozí novinky - salátové a vegetariánské boxy.
Bageterie Boulevard patří do skupiny Crocodille ČR. Tento český výrobce balených baget loni oznámil investici do trojnásobného rozšíření své výroby a výstavbu výrobního závodu v Rusku. Své balené bagety už dodává na víc než 20 trhů světa.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
