Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bageterie Boulevard: Podpora značky

Kampaň mj. využívá příběh, jak vznikl bulvární tisk

Bageterie Boulevard: Historie bulváru

Bageterie Boulevard spustila kampaň na podporu značky, během listopadu bude pokračovat v několika fázích. Plakáty v citylight vitrínách doplní ještě bigboardy v hlavním městě. Od půlky listopadu se rozjedou také soutěže v ranním vysílání rádia RockZone, v Rádiu 1 a v rádiu Expres. Cílem kampaně je podpořit image značky Bageterie Boulevard a vnést ji do obecného povědomí.

Vizuály na CLV nosičích mají charakter novinových výstřižků, stejně jako design jednotlivých poboček. Například prezentaci novinky „Vídeňák“ provází příběh o vzniku párku v bagetě ve Vídni. Příběh Burgundské bagety zase vysvětluje, jak vznikl bulvární tisk. Část příběhu si zákazníci přečtou na venkovním plakátu, pro zbytek musí navštívit některou z provozoven nebo webové stránky Bageterie Boulevard. Na bigboardech bageterie propaguje tři masové bagety – Argentinskou, Burgundskou a Bruselskou.

Bageterie Boulevard jsou původním českým konceptem městských bageterií designově pojatých ve francouzském stylu. Na českém trhu působí od roku 2003, v současné chvíli provozuje devět vlastních a jednu franšízovou pobočku. Během následujících měsíců se otevřou další pobočky v Praze i v regionech.