
Výsledná podoba Bageterie Boulvard Boxu, který se do firem dováží
Bagety pro firemní klientelu začala počátkem srpna vozit řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. Jeho nová služba BB Box funguje přes internet, objednat je přitom nutno vždy nejmíň tři hodiny předem. Cena za jednu krabici se 16 kusy bagetek začíná na 299 Kč, při vyšším odběru se jde dostat až na 229 Kč za box (to při odběru sta kusů za měsíc). K tomu se připočítává cena dopravy 165 Kč, která je jednotná za objednávku a nezávisí na množství objednaných krabic. Boxy je možné si na vybraných pobočkách vyzvednout také osobně, zdarma.

Box Bageterie Boulevard
Novou službou firma, jak uvádí, reaguje „na čím dál větší zájem o zajištění občerstvení pro zaměstnance v rámci pracovních jednání, seminářů či jiných firemních akcí“. Bageterie Boulevard přitom momentálně ukončil rozvoz individuálním zákazníkům, který zkušebně spouštěl loni na podzim. O službu zatím nebyl velký zájem. „Oblast korporátního food delivery není tak kvalitně nasycená jako klasická dovážka jídla,“ zdrženlivě to firma potvrzuje.
Rozvoz do firem stejně jako loňská služba začíná v testovacím režimu, přičemž tentokrát má bageterie určitý odběr už zajištěn. „K testování jsme získali zajímavé zákazníky, konkrétně Slevomat a Seznam.cz. Ti nám pomohli také systém vyladit. Se Slevomatem jsme navíc dohodli spolupráci na věrnostním systému, s odměnami zákazníkům,“ přiblížil projektový manažer Jakub Gottwald, který má projekt BB Boxu na starosti. Bageterie Boulevard nyní krabice firmám rozváží v širším centru Prahy. Do jednoho až dvou měsíců chce díky franšízantům pokrýt celou Prahu, také Brno a Plzeň a další města, kde má pobočky.
Tak to auto, co ušetřil Koloniál díky spolupráci s ‚bedýnkami‘, je zase zpátky v ulicích. Tak hladce ta ‚racionalizace‘ zase nepůjde a asi se nevyhneme tomu, že ulice budou totálně ucpány dodávkami různých e-shopů. Ale třeba ‚bedýnky‘ budou inspirovat a jejich příklad budou následovat i další specialisté, zvažující expanzi do internetového obchodu. On ten koncept širokosortimentního prodeje potravin není zase tak úplný přežitek… Ekonomicky ani ekologicky…
Tomáš Krásný (Blue Strategy)
Nedávno jsme měli narychlo top návštěvu z Číny. Proč s tím BB nepřišla o dva měsíce dřív? Nemusely být chlebíčky, ale něco, co dobře vypadá. A podle mých zkušeností i chutná.
Václav Loubek

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
