Český řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard otevřel v Praze své první samostatně stojící restaurace s konceptem BB Drive, tedy možností nakoupit přímo z vozu. Pobočky postavené na míru se otevřely v Hornoměcholupské ulici v Praze 15 vedle nákupního střediska Kaufland a ve Vestci u Prahy ve Vídeňské ulici. Cílem Bageterie Boulevard je postupně rozšířit BB Drive restaurace do dalších měst a na nejfrekventovanější dálnice a dopravní uzly. Koncept drive, respektive drive thru v Česku zpopularizovaly americké fast foody McDonald’s a KFC.
Až doteď otevírala Bageterie Boulevard své pobočky v existujících prostorách – v kamenných nebo ve food courtech obchodních center. Provozovny na Hornoměcholupské a na Vídeňské jsou první, které vznikly takzvaně na zeleném poli, jsou vybudovány od základu. Součástí obou restaurací je venkovní zahrádka, dětské hřiště, dětský koutek i záchody uzpůsobené pro děti. Nové restaurace nabízí rovněž samostatný pult Creperie s čerstvými palačinkami i s dalšími vlastními dezerty.
Sortiment BB Drive je stejný jako v ostatních restauracích. Novinka určená přímo pro řidiče, je takzvaný Box4Family – speciální balení pro celou rodinu, v několika variantách. „BB Drive restaurace jsou pro nás milník v rozvoji konceptu. Už víme, jak fungují food courty a kamenné restaurace. Novým logickým krokem je oslovení dalšího segmentu zákazníků, kterými jsou řidiči. Dvě podobné pobočky už sice provozujeme v Plzni, ty ale nestojí samostatně a jsou součástí obchodního centra,“ uvádí Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard. Ta stejně jako zahraniční konkurenti začala letos zavádět samoobslužné kiosky, už předloni nabídla rozvoz do firem.