Bageterie Boulevard zavádí nákup z auta BB Drive, ve svých samostatných restauracích

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard, s BB Drive

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard, s BB Drive

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Nový koncept samostatně stojících restaurací Bageterie Boulevard

Český řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard otevřel v Praze své první samostatně stojící restaurace s konceptem BB Drive, tedy možností nakoupit přímo z vozu. Pobočky postavené na míru se otevřely v Hornoměcholupské ulici v Praze 15 vedle nákupního střediska Kaufland a ve Vestci u Prahy ve Vídeňské ulici. Cílem Bageterie Boulevard je postupně rozšířit BB Drive restaurace do dalších měst a na nejfrekventovanější dálnice a dopravní uzly. Koncept drive, respektive drive thru v Česku zpopularizovaly americké fast foody McDonald’sKFC.

Až doteď otevírala Bageterie Boulevard své pobočky v existujících prostorách - v kamenných nebo ve food courtech obchodních center. Provozovny na Hornoměcholupské a na Vídeňské jsou první, které vznikly takzvaně na zeleném poli, jsou vybudovány od základu. Součástí obou restaurací je venkovní zahrádka, dětské hřiště, dětský koutek i záchody uzpůsobené pro děti. Nové restaurace nabízí rovněž samostatný pult Creperie s čerstvými palačinkami i s dalšími vlastními dezerty.

Sortiment BB Drive je stejný jako v ostatních restauracích. Novinka určená přímo pro řidiče, je takzvaný Box4Family - speciální balení pro celou rodinu, v několika variantách. „BB Drive restaurace jsou pro nás milník v rozvoji konceptu. Už víme, jak fungují food courty a kamenné restaurace. Novým logickým krokem je oslovení dalšího segmentu zákazníků, kterými jsou řidiči. Dvě podobné pobočky už sice provozujeme v Plzni, ty ale nestojí samostatně a jsou součástí obchodního centra,“ uvádí Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard. Ta stejně jako zahraniční konkurenti začala letos zavádět samoobslužné kiosky, už předloni nabídla rozvoz do firem.