Česká síť rychlého občerstvení Bageterie Boulevard zavedla do první pobočky možnost objednat si jídlo skrze samoobslužný kiosek. Nové řešení je zatím zavedené ve zrekonstruované pobočce na Národní třídě, postupně má být implementováno do všech prodejen sítě. Těch je v Česku přes 30. Nejprve přijde řada na větší kamenné restaurace, následovat budou foodcourty v obchodních centrech, pro které se vyvíjí nástěnná verze kiosku.
Bageterie Boulevard plánuje zkrátit čas, kteří zákazníci tráví ve frontách u pokladen. „Zavedli jsme tuto novinku po vzoru světových řetězců s občerstvením a věříme, že nová forma objednávky bude naše zákazníky bavit a zrychlí jejich odbavení,“ uvedl Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard. Naráží tak třeba na americký řetězec fast foodů McDonald’s, který samoobslužné kiosky na místním trhu zavedl ke konci roku 2015.
Kiosek od Bageterie Boulevard má uživatelské rozhraní totožné s klasickým menuboardem v restauraci a je nadstavbou vlastního pokladního systému sítě s názvem Marwin.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
