
Martin Hes, člen představenstva akciové společnosti S.E.H. Private Equity založené v roce 2007, investor a podnikatel, působí v telekomunikacích, developmentu a fashion retailu. V roce 2012 provedl akvizici čtvrtého mobilního operátora (U:fon), a to ve svých 29 letech. Po pěti letech úspěšně prodává Air Telecom (U:fon) investorské skupině Nordic Investors v čele s Tomášem Otrubou (aktuálně Nordic Telecom). Je jedním z největších věřitelů skupiny C2H, do které patřily značky Pietro Filipi a Kara.
Finančník Zdeněk Bakala, mimo jiné majitel vydavatelství Economia, prodal svou firmu Luxury Brand Management, která v centru Prahy provozuje síť butiků s luxusním módním zbožím. Jejím novým vlastníkem je společnost S.E.H. Private Equity zastupující bratry Hesovy. Smlouva byla podepsána 31. srpna, k vyrovnání obchodu dojde v následujících týdnech. Obě strany se dohodly, že podrobnosti transakce nebudou zveřejňovat.
Luxury Brand Management vznikla v roce 2010 a v Česku zastupuje značky luxusní dámské a pánské módy Alexander McQueen, Bottega Veneta, Balenciaga, Balmain, Chloé, Dior, Dsquared2, Givenchy, Jacquemus, Khrisjoy, Loewe, Maison Margiela, Moschino, Off-White, Palm Angels, Saint Laurent, The Attico, Tom Ford, Valentino a Versace.
Podle Seznam Zpráv činila loňská ztráta Bakalovy firmy 125 milionů Kč, kumulovaná ztráta minulých let přes 460 milionů.
„Po nesnadném období posledního roku a půl, v němž firma nedobrovolně nemohla podnikat, podařilo znovu nastartovat příznivý vývoj, který byl v závěru úspěšně korunován prodejem společnosti,“ říká Zuzana Řezníčková, dosavadní předsedkyně představenstva Luxury Brand Management a manažerka portfolia a aktivit Bakaly jako investora.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
