Marketingové studio Baloo & Groot zajišťuje kompletní strategii komunikace značky a její exekuci v jednotlivých mediatypech pro platformu Tuseca. Ta na český trh přináší systém spoluvlastnictví, který je populární v USA a některých zemích západní Evropy. Umožňuje zakoupit prémiovou nemovitost s dalšími spoluvlastníky a s nimi se podělit o pořizovací a provozní náklady a také čas strávený v dané nemovitosti.
„Podle dlouhodobých výzkumů lidé využívají své prázdninové domy pouze několik týdnů ročně. Po zbytek roku jsou objekty většinou prázdné. Tuseca proto nabízí efektivní model, ve kterém každý spoluvlastník stráví v nemovitosti několik týdnů skvělé dovolené s řadou komfortních služeb. Neplatí za prázdný dům. Zaplatí jen za provozní náklady během svého pobytu. Navíc oproti pobytu v pronájmu se mu finance uložené v jeho nemovitosti přirozeně zhodnocují,“ popisuje šéf platformy Tomáš Dočekal.
„Naším úkolem je nejen představit jednotlivé nemovitosti v nabídce a najít jim relevantní zájemce, ale zejména produkt a jeho výhody českému publiku srozumitelně vysvětlit, jelikož se jedná o převratnou novinku na trhu prázdninových nemovitostí,“ doplňuje Karolína Steinerová, šéfka Baloo & Groot. Tuseca plánuje české publikum oslovit zejména prostřednictvím online marketingu a sociálních sítí, sází také na osobní setkávání a formát uzavřených eventů s komplexním představením platformy i nemovitostí v nabídce.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
