Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Banger.cz se mění, místo rapu nabízí lifestyle

Banger.cz

Nová podoba webu Banger.cz

Online magazín Banger.cz nově pod vydavatelstvím Niche Media, které rovnými díly vlastní Terezie Olivová, Martin Lébl a majitel PR agentury Nedori Pavel Eichler, mění obsahovou strategii. Nastartoval přerod z malého komunitního webu zaměřeného hlavně na rap v plnohodnotný lifestylový magazín pro mladé, přičemž cílí především na dívky. Kromě rozmanitějšího obsahu dostal web nový, jednodušší design.

“Posílili jsme redakci, která se každý den věnuje tématům z oblasti lifestylu, street a urban kultury i módy. Zároveň ale zůstáváme věrní rapové scéně. Naším cílem je přivést více čtenářů, ale hlavně čtenářek. Tím magazín získá pestrost, která mu chyběla. Kromě toho jsou dívky pro inzerenty z řad lifestylových značek zajímavější,” říká Eichler. Podle něj Banger.cz posledních pět let stagnoval.

Pavel Eichler

Pavel Eichler

O obsah se stará nově vytvořený kreativní tým, který vede Eichler a jsou v něm Karin DimitrovováJakub Sejk, Jan Nosek, Adam Hölzl a Veronika Hodanová. Kromě nich má své rubriky celkem sedm externích spolupracovníků. Autoři do obsahu přimíchávají propagaci značek, s nimiž Banger.cz úzce spolupracuje, konkrétně Jägermeister, Jameson, Converse, Reebok, Livigno či Red Bull. “Posílili jsme také sociální sítě, které jsou v tuto chvíli hlavním zdrojem návštěvnosti,” popisuje Eichler. Na Facebooku, Instagramu, Twitteru a YouTube nyní Banger dokáže zasáhnout 24.000 mladých lidí. O Instagram se stará Dimitrovová, o YouTube Hodanová.

Kromě Bangeru vydává Niche Media nový lifestylový web Neverdie.cz. Cílí na publikum o několik let starší, má pro ně články o kultuře, sportu, cestování a gastronomii.