A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Banger.cz se mění, místo rapu nabízí lifestyle

Banger.cz

Nová podoba webu Banger.cz

Online magazín Banger.cz nově pod vydavatelstvím Niche Media, které rovnými díly vlastní Terezie Olivová, Martin Lébl a majitel PR agentury Nedori Pavel Eichler, mění obsahovou strategii. Nastartoval přerod z malého komunitního webu zaměřeného hlavně na rap v plnohodnotný lifestylový magazín pro mladé, přičemž cílí především na dívky. Kromě rozmanitějšího obsahu dostal web nový, jednodušší design.

“Posílili jsme redakci, která se každý den věnuje tématům z oblasti lifestylu, street a urban kultury i módy. Zároveň ale zůstáváme věrní rapové scéně. Naším cílem je přivést více čtenářů, ale hlavně čtenářek. Tím magazín získá pestrost, která mu chyběla. Kromě toho jsou dívky pro inzerenty z řad lifestylových značek zajímavější,” říká Eichler. Podle něj Banger.cz posledních pět let stagnoval.

Pavel Eichler

Pavel Eichler

O obsah se stará nově vytvořený kreativní tým, který vede Eichler a jsou v něm Karin DimitrovováJakub Sejk, Jan Nosek, Adam Hölzl a Veronika Hodanová. Kromě nich má své rubriky celkem sedm externích spolupracovníků. Autoři do obsahu přimíchávají propagaci značek, s nimiž Banger.cz úzce spolupracuje, konkrétně Jägermeister, Jameson, Converse, Reebok, Livigno či Red Bull. “Posílili jsme také sociální sítě, které jsou v tuto chvíli hlavním zdrojem návštěvnosti,” popisuje Eichler. Na Facebooku, Instagramu, Twitteru a YouTube nyní Banger dokáže zasáhnout 24.000 mladých lidí. O Instagram se stará Dimitrovová, o YouTube Hodanová.

Kromě Bangeru vydává Niche Media nový lifestylový web Neverdie.cz. Cílí na publikum o několik let starší, má pro ně články o kultuře, sportu, cestování a gastronomii.